Ångesten..

man får när man öppnar mailen och har 71 olästa j**** mail!! Usch, har undvikit den med flit men nu var jag tvungen att logga in för att se min salsplacering till tentan imorrn. Skit samma, saker blir som de blir.
 
Idag var jag återigen på RB som sagt. Var lite väl kallt dock, ca -10C. Tur att syrrans pojkvän höll igång deras öppna spis så att vi (jag o mamma) kunde värma fötterna efter luciatåget då det var dags att promenera hem igen. Det gick i rask takt, vi båda var ganska ordentligt frusna!! Men mysigt det är det!
 
Gallina fick bara ompyssling idag, eftersom jag som sagt har bestämt att hon ska vila denna vecka (eller iaf några dagar.) Lindade om hennes ben och fixade med allt, tog mig bra med tid. Gjorde iordning lite i skåpet som har varit kaosigt de senaste veckorna.
 
Är det något jag avskyr så är det oreda i stallet. Allt blir så jobbigt då. Men nu är det fint och ordningssamt igen. Det är lätt att ta ut och sätta tillbaka utrustning, precis som det ska vara =)

Bjuder på några härliga tolkbilder från förra vintern på RB (om jag inte minns fel) Jag ser supermuppig ut med tomteluva under jofa hjälm, men who cares? Hehe. B-ponnyn Juvel fick stå till tjänst, riktig speedponny det där!
(Jag & syrran på bilderna...)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0