Effektivitet

Tjohej! Nu har jag precis kommit hem från min shopping. Har hunnit med tre centrum: Täby C, Stinsen & Arninge (räknas väl kanske inte men ändå, hehe) Har redan avverkat Kista Galleria så nu får man väl känna sig nöjd.
 
Jag började dagen med en löptur utmed sjön. Tänk vad fort det går att bli av med kondisen!! Jag har inte hunnit vara ute o springa på nästan 2 månader. Det blev en runda på ca 3 km och tiden var totalkass. Trist, men det är bara att träna mer!
 
I slutet av sommaren var jag ganska fit. Sprang varje dag innan skolan/jobbet, mellan 3-7km dagligen. Blev vältränad otroligt fort, tog inte mer än 2v innan jag hade förbättrat mina tider vesäntligt och orkade springa längre. När vi var på landet till hummerpremiären sprang jag 8km på 40 min. Benen skrek hela vägen pga benhinneinflammationen vilket förmodligen gjorde att jag sprang lite fortare än vanligt :P 
 
Hur som helst är det målet i alla fall, att komma igång ordentligt med löpningen och orka springa en mil i bra tempo (dvs under 60min). Det är en sådan fantastisk belöning att få ta sig typ 40min i spåret, jag gillar verkligen att springa! Och desto mer man springer, desto härligare blir det =)

Bjuder på två härliga bilder från en maskeradhoppning ht-09 på BRC. Självklart var jag prinsessa, haha!!
(Vilket var skitkallt, btw!!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0