Hmm..

Jag har verkligen inte varit någon toppbloggare de senaste dagarna. Det ska bli oftare, tyvärr inte just ännu bara. På måndag blir det förhoppningsvis bättring dock. Gallina vilar nämligen denna vecka och därmed finns inte mycket att skriva om.
 
Men nu när jag ändå har loggat in och trycker ner tangent efter tangent tänkte jag langa in två bilder jag tog på julafton. Tråkigt att solen gjorde sig saknad, men det var fint ändå. Det är så himla bra i hagen just nu känns det som. Alla tre damer stod tillsammans vid halmbalen och käkade när jag besökte dem. Sååå mysigt i all snö!
 
Det är verkligen ett stort plus med stallet: att hästarna alltid har fri tillgång till stråfoder i hagarna under vinterhalvåret.
 
Btw så gick kadriljen bra, i alla fall för min och Gallinas del. G var kanske lite väl på, jag fick bromsa en hel del! Men det är bara positivt att hon är pigg, eftersom det var en liten period nyligen då hon var lite seg... Det verkar ha vänt nu =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0