Längtar...

... tills imorrn kväll då sista tentan är skriven!! Tyvärr är det mellan 14-19 vilket gör att jag inte kan åka till stallet på eftermiddagen. Så därför fixar jag allt på morgonen och har som väl är fått hjälp av en i stallet! G's benlindor behöver nämligen bytas efter en hel dag i hagen eftersom de är ganska blöta då. Så hjälpen är jag mycket tacksam för!!!
 
Gallina var så rolig idag. När jag kom fick hon en morot av mig och sedan gick jag och ställde mig några boxar ner och snackade med några. Då blev Gallina jättesur på att vi inte var vid henne och skrapade och hade sig! Haha! Hon brukar inte hålla på så. Så fort hon fick lite uppmärksamhet slutade hon, men när jag vände mig tillbaka till de andra satte hon igång igen... Även om det inte är en bra grej så var det gulligt (med tanke på att hon i princip aldrig annars skrapar med hovarna, inte ens vid fodring.)
 
Det är en väluppfostrad dam jag har. Så fin <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0