Solen skiner utanför!!

Vilken dag, jättekallt men vackert. Nu ska jag ägna lite tid åt matten men sen ska jag gå ut. Tänkte åka/gå (har inte bestämt än) till RB. Är helt slut, vaknade nyss men har inte kunnat sova bra alls, inte på flera veckor. Inte idealiskt för varken pluggandet eller tentaskrivandet som väntar på måndag. Har svårt att tänka när jag är såhär trött.
 
Igår blev det ingen longering eftersom det var dressyrträning. Hoppade upp o red en sväng ist. Kändes inte helt ok... Jag vet inte om det beror på att jag är övernojig eller om det faktiskt är något. G får i alla fall vila några dagar nu och sen kollar jag efter igen. Benen är inte varma och igår ej heller galliga/tjocka, men jag har en känsla av att senan inte känns precis som den brukar. Men vi får se. Håller tummarna på att det bara är jag som är överdrivet skraj...
 
Efter så många klinikbesök som vi gjort under de senaste tre åren känns det inte som att jag har bråttom tillbaka direkt... Här är ett axplock från olika tillfällen. Det enda som är ganska skönt med kliniken är att de tycker att det är OK att inte ge Gallina lugnande inför tex ultraljud o liknande. Då tar besöket mindre tid och energi iaf... (G är så lugn att det inte behövs alltså.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0