Underbara snö!

Tänk bara om det inte hade blivit mörkt så rackarns tidigt bara! Jag såg knappt något när vi var ute och galopperade vid fyratiden idag. Tur att Gallina har koll på fötterna! Jag hoppas att snön ligger kvar lääänge så att vi kan ta fler mysiga galopper (förutsatt att snön inte är alltför djup förstås, för det är inte bra för hennes senor dessvärre...)
 
Det blev en väldigt kort stallvistelse idag. Jag var helt slut efter att ha haft föreläsning kl 8 och sedan varit nervös inför redovisningen hela vägen till kl 13. Då satt jag som en fiolsträng i 1h under redovisningen och när han äntligen sa att vi var godkända kändes det som om jag hade feber. Man blir ju hur trött som helst av att vara spänd/nervös en hel dag!!
 
Imorrn ska jag handla och sedan plugga. Tänkte longera G imorrn.
 
Bilder från vintern 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0