Dagens ridning!

 
Det blev inget markarbete tyvärr, så därför fick jag markarbeta på egen hand! Gallina var pigg och glad, hon blir ju helt tokig när hon får "hoppa" oavsett höjd (i detta fall ca 20cm, hehe). Jag hade med henne ner samtidigt som jag byggde fram, så därför blev det bara tre bommar, den mittersta med hinderstöd. Ett gs mellan varje. (Se ritning, lite overkill att rita upp tre bommar, men ändå!)
 
Jag värmde väl inte upp G riktigt proffessionellt direkt, vilket gjorde att hon fullständigt sket i mina förhållningar sedan när vi väl hade rullat över bommarna några gånger. Där gick dressyrjobbet åt skogen men vi hade iaf kul. Imorrn ska jag klippa henne, det är verkligen på tiden!!
 
Såhär prydligt såg det inte ut :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0