Det här med att förbereda sig inför dressyrtävling...

Undrar jag hur man bäst gör egentligen.. Sist jag och G var med o tävlade dressyr i TH cup (hemmatävling) hade jag helt glömt bort att man skulle träna på programmet innan. På fredagkvällen runt tio-elvatiden kom jag på att: shit, jag måste ju skriva ut programmet! Det slutade med att jag låtsades vara häst själv o sprang runt i mitt rum mitt i natten :P
 
Jag kom faktiskt ihåg hela programmet morgonen därpå. Nu är ju inte tävlingen förrän på söndag, men det kan vara dags att plocka fram programmet nu ändå. Jag har haft lite feber idag så jag orkade inte rida alls. Imorgon jobbar jag och kommer förmodligen må skit efter, så då blir det inget heller.
 
På söndag visar det sig om det är en bra strategi eller inte! Haha. Sist vann vi ju men denna gång har konkurrensen blivit lite tuffare tror jag.. Om jag lyckas hålla mig lugn kommer vi klara av det utmärkt men jag har en tendens att bli nervös.. Och då blir Gallina spänd som en fiolsträng. Men det ska nog gå bra!!
 
Såhär såg vi ut sist, det var vår första "tävling" sedan innan skadan. 6/6-12 (Lite knasigt med dunväst mitt i sommaren, men det var ju skitkallt!!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0