Förmiddag

Igår lyckades jag o labbkompisen redovisa en hel labb på 2h. Det var tur det eftersom hon skulle iväg sedan, och om vi inte hade hunnit klart hade vi behövt redovisa på fredag em/kväll. Så det känns väldigt bra! Nu är jag därför ledig imorgon, vilket innebär att matten äntligen kan få lite utrymme.
 
Idag har jag varit lite slö, kollat på en film och varit ute i skogen o promenerat. Det är skönt att kunna ta sig lite tid att gå ut då det fortfarande är ljust.
 
Ikväll ska jag förhoppningsvis rida markarbetsträning. Om det inte blir av rider jag nog lite dressyr istället (ibland är det för få som kan vara med.) Hoppas dock på det förstnämnda iom att jag blev tvungen att hoppa av sist.
 
Ska till skolan nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0