Första gången jag satt på Gallinas rygg...

Eftersom det inte finns något sådär värst spännande att berätta om tänkte jag visa en (typ rolig) film från den absolut första gången jag satt på Gallina.
 
Det är ganska lustigt, för när vi åkte runt och letade storhäst red jag på b-ponny och var ganska skraj för hästar över typ 140cm i mkh. Så valde jag Gallina, av alla hästar vi tittade på (drygt 30st). Gallina var nog den häst som var nervigast, mest svårriden. Dessutom var hon en av de största jag provred.
 
Så trots alla ovannämnda saker, samt den "incident" ni ser på videon, är Gallina den första storhästen som jag någonsin har känt mig 100% trygg på. Jag litade helt på henne redan från första stund jag såg henne!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0