I'm back =)

Halloj. Nu har vi kopplat på gamla bredbandet i väntan på att någon ska komma o fixa felet med fibern. Det verkar ta en evighet så det var ju tur att de inte hade kapat den gamla anslutningen!!!
 
Hur som helst, i fredags klippte jag Gallina och hon blev väldigt fin. Vilken skillnad! Ja ni ser ju på bilderna nedan. Först igelkott sedan nästan tävlingsfin. Hon fick vila den dagen och på lördag longerade jag. Hon var toppenfin, lyssnade helt perfekt!!
 
I söndags och måndags red pappa. Det hade gått bra. Igår longerade jag igen, G var fin. Jag har bestämt att jag ska longera oftare, det är en så bra träningsform för G.
 
Imorrn hade vi tänkt att hon skulle gå markarbete men pappa är lite halvkrasslig och jag måste plugga så det får bli en vilodag, liksom idag. På fredag åker jag dock ut och rider lite tänkte jag. Ser fram emot det!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0