Känns som att ögat ska hoppa ut

Huvudet vill inte sluta göra ont! Har hållt på såhär i snart en vecka nu, trodde det skulle gå över eftersom jag är bättre nu men icke.
 
Hur som helst var jag o en tjej i stallet ute på en ridtur imorse. Hon visade mig en ny ridväg (eller ja, gammal ridväg men ny för mig!) Hästarna var pigga och hade tävling om vem som skulle gå först. Hennes häst är den första som faktiskt skrittat om Gallina, som annars brukar vara en halv kilometer före alla andra hästar!
 
Trots skitvädret var det en fin tur, vi slapp regnet ända tills vi nästan var tillbaka. Vi skrittade mest, tog en liten bit trav. Totalt blev det nog runt 1 timmas tur, lite drygt. Mysigt att komma ut!!
 
Längtar redan tillbaka till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0