Lördag morgon

Eftersom jag jobbar varannan helg känns det extra viktigt att kunna ta vara på den tid som jag verkligen är ledig. Därför är det trist att jag är sjuk och inte orkar göra något. Annars brukar jag försöka vara på RB då jag är ledig, men det kräver att man har lite energi.
 
I eftermiddag har jag i alla fall bestämt att jag ska åka till stallet och ta det lugnt, har inte putsat stövlarna eller tagit bort det vita schabraket sedan tävlingen förra helgen. Sen så tänkte jag longera Gallina i ridhuset, hon behöver verkligen få röra på sig! Hon har stått sedan i söndags, vilket kanske inte gör så mycket egentligen, men hon är en sådan häst som alltid vill göra något. Därför känns det lite trist.
 
Nu ska jag försöka ta mig an några mattetal. Håller på med derivator vilket är ganska kul eftersom det är något man känner igen sedan gymnasiet (tyvärr är uppgifterna galet mkt svårare, men ändå!)
 
Knappen (3 år) & jag 2011 på RB. Sadel+träns invänjningspromenad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0