Nedräkning..

Det är ca tre veckor kvar till mina tentor. Det är därmed ganska stressigt med skolan, vi har nämligen många labbredovisningar (data) och andra grejer som ska göras vilket lämnar lite tid till plugg.. Igår var jag i skolan från 9-20. Jag och labbkompisen redovisade en stor hemlaboration i programmeringsspråket C. Det var vi två och en lärare i 1½ timme. Har gått o varit jättenervös för det men när vi väl kom igång var det faktiskt en ganska trevlig form av redovisning =)
 
Idag hoppas vi kunna redovisa en del av nästa labb. Denna dag blir lite kortare iaf, 10-19 kanske, men jag hinner ändå inte till stallet.
 
Pappa var där igår och han hade ridit. Gallina kändes som vanligt, vilket var skönt att höra med tanke på att hon snubblade häromdagen.
 
Måste åka nu. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0