Nu kan jag vara nöjd!

Var i skolan 10-18:30. Satt klistrad framför en datorskärm tsm med min labbkompis i 5½ timmar!!! Varav 3½ var själva redovisningen. Vi klarade det och jag är så glad! Vi har lagt ner drygt 10 timmar på att förbereda den så det kändes bra att det mesta fungerade som det skulle. Bland annat (utan att vi riktigt visste om det) hade vi skapat ett chattprogram, ganska coolt!
 
På min marking sheet är alla signaturer ifyllda = godkänd!
 
 
Eftersom jag inte kom hem förrän sju ikväll så har pappa varit i stallet. Det blev ett tufft pass för Gallina, hon var dock väldigt pigg och det lät som att pappa tyckte att det gick bra. Det är faktiskt ganska häftigt, för pappa började inte rida förrän vi skaffade G. Då började han på ridskola och efter en termin började han rida Gallina regelbundet. Måste få skryta lite och säga att pappa verkligen har fallenhet för ridningen =)
 
Gallinas vecka blir enligt följande:
 
Måndag: Dressyr, pappa
Tisdag: Dressyr, jag
Onsdag: Longering, hovslagare
Torsdag: Markarbetsträning, jag (woho!)
Fredag: Förmodligen vila
Lördag: Vila
Söndag: Oplanerat än så länge, pappa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0