Pausknappen

Idag tog jag och två klasskompisar ledigt från verkligheten. Efter ett par timmar i skolan imorse drog vi till sergel och tittade på bio mitt på dan (kändes helskumt!) Vi tittade givetvis på sista Twilightfilmen :) Tyckte att den var jättebra, levde verkligen upp till mina förväntningar!
 
Jag tror att det är bra att ta en liten time-out ibland. Man måste få tänka på absolut inget någon gång lite då och då, annars blir man ju tokig. Man kan inte vara på hela tiden...!
 
Nu sitter jag och äter lite mellanmål. Sedan är det dags att åka till stallet.
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

Hejsan, fin blogg du har och jag bara älskar bilden ovanför! :) är det din?
Kom gärna in till mig, nyuppstartad blogg med ny urläcker header av Linn (ztreliin.se) ! Kram :)

2012-11-18 @ 12:46:17
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0