Stallet idag

Gallina har blivit helt galet luddig!! Jag klippte henne i oktober någon gång men det har växt ut och blivit alldeles vilt och tussigt :P Jag hoppas på att ha lite extra tid över nästa vecka så att jag hinner klippa henne igen.
 
Hon brukar faktiskt uppskatta att bli klippt. Tålamodet brukar tryta efter 2 timmar men nu för tiden är jag lite snabbare än så. Det är verkligen skönt att ha en lätthanterad häst!!
 
 
Gallinisen på sin favvoplats: i boxöppningen. Där står hon oftast o hänger medan jag mockar, vilket är supersmidigt. Hon är väldigt lydig faktiskt, har bara smitit ut en gång under alla de år hon stått sådär (varje dag i ca 5 år alltså (sen vi flyttade in i detta stall)..) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0