Typiskt!

Är fortfarande sjuk så det blev ingen träning för mig ikväll :( så trist! Jag svängde dock förbi stallet o borstade lite, gjorde höpåsar. Hade beställt mockning så att det var klart, det är så skönt att man kan göra det!
 
Nu mår jag förvisso lite sämre än innan, men det var skönt att komma dit. Imorgon ska jag på något sätt lyckas ta mig till skolan och sitta med en datorlabb. Vet inte hur det ska gå till eftersom jag inte orkat stå upp särskilt långa perioder under dagen. Det är dock panik eftersom labben ska redovisas på måndag och jag har inte ens börjat. Som väl är har min labbkompis startat under dagen så att vi med lite tur hinner klart imorrn. Annars blir det skola i helgen också.... =/
 

Kommentarer
Postat av: Retard Riders- Martina

Usch vad trist :(

Har förresten skrivit ett inlägg om förtroende och band till sin häst, du får jättegärna läsa, diskutera och kommentera kring detta på vår blogg! :)

2012-11-09 @ 09:39:53
URL: http://RetardRiders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0