Vår sista hoppträning

Den 24 april 2010:
 
"Det var, utan tvekan, den bästa känslan någonsin vi haft då vi hoppat tillsammans! Gallina såg så nöjd och avslappnad ut när vi saktade av efter sista hindret... Det var som att hoppa vilken duktig hopphäst som helst, som om Gallina aldrig hade vägrat i hela sitt liv... Min FINAFINAFINA häst!

Nu hoppas jag bara att ojämnheten var stelhet från att vi tog igenom henne i dressyren... och att det inte är ngt ben som spökar. Nästa helg är det ju dressyrkurs och sedan helgen efter det MER HOPPNING! :D "
 
 
Ironiskt nog var vår sista hoppträning vår bästa någonsin. Den bästa känslan, det bästa samspelet och den ultimata glädjen. Jag är så glad att vi fick uppleva det tillsammans. Målet jag så länge strävat efter.
 
Denna film har några år på nacken, men är fortfarande lika talande
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0