ganska o-hästigt inlägg

Idag har jag pluggat från 08:15 till tja.. nu. (Med lite pauser förstås) Det är kaos med labbar och matteuppgifter, examinationsuppgifter som ska göras. Helst allt samtidigt. Hoppas jag klarar mig igenom det, börjar minst sagt bli stressad! 
 
Imorgon börjar jag också kl8 så det är dags att sova nu. Imorgon hinner jag inte med mycket plugg för då ska jag hålla en ridlektion ca 14:15 och därefter skynda mig till stallet för att ta hand om Gallina. Varpå jag ska vara med på en halloweenmiddag för syrrans 4h-ledare (eller var det aspiranter...?) Samma gäng som jag ska hålla lektionen för i alla fall. Det ska bli kul! Har tänkt att de ska få träna på balans - det är viktigt!
 
På tal om typ inget så har man på kth oftast lyxen att kunna skippa föreläsningar om man vill. Men imorgon har vi matte 8-10 och det är verkligen roligt. Vi har en toppenbra föreläsare och just nu håller vi på med integraler (envariabelanalys) vilket jag tycker är riktigt spännande!
 
Ett exempel på hur mina anteckningar ser ut (från imorse):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0