Gårdagens ridpass

Efter en heldag på RB var det dags att cykla hem igen. Jag fick med mig syrran till stallet och hon började rida. Jag agerade instruktör och vi fokuserade mest på formen. S fick det inte helt lätt eftersom de andra i ridhuset höll på med att köra in en häst samtidigt.. Dvs de åkte runt oss på fyrkantsspåret. Gallina blir inte jätteskraj om man är lugn själv, men det är distraherande ändå.
 
S red i ca 50min, hon fick kämpa hårt för Gallina var både seg och stel. Men efter ett tag såg det väldigt bra ut. När hon hade gjort allt grundjobb kunde jag sitta upp och åka med ett tag... hehe! Vi jobbade lite galopp innan det var dags att avsluta. Kallt som attan för den som kollade på!!
 
Två screenpics från gårdagen (jag o G)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0