Strålande sol idag!

Imorse vaknade jag vid sisådär sju-tiden.. Trodde att jag skulle sova mkt längre med tanke på att jag satt med kompisarna och pluggade fram till typ elva igår kväll (från klockan ett på dagen, bortsett från 2h på min favorit tapasbar..) Men det var bra eftersom solen sken och jag gärna ville ut och göra något kul. Hann därmed klämma in ca 2 eller 3h plugg innan jag cyklade iväg till RB.
 
Där mötte jag syrran som hade bestämt att vi skulle rida ut. Sagt och gjort! Ponnysarna var redan inne iom att de skulle gå på ponnyridningen. Som tur var min favorit inne =) Lilla Wiolina, som är en riktig speedponny. Syrran red på Linn (hennes nuvarande projekt..) Linn är en fjording, tjock och egensinnad. Men det börjar bli ordning på damen nu!!
 
 
Det var en härlig tur! Så vackert med frosten.. Efter det tog vi lunch i solen och "övervakade" pr under tiden. Sedan tog vi en sväng ner för att hälsa på Pysen. Men han var mer intresserad av barnen på andra sidan staketet än oss.... Nikita däremot var väldigt sällskaplig och visade upp massa fina trix. Hans matte tränar en del sådant med honom, han kan bla gå fot, stegra, räkna, ligga ner m.m.
 
 
Knappen är så söt så han fick vara med på kort också:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0