Idag köpte jag 4 par skor efter matten

Haha! Det är sant. Bara lite spontant sådär efter att vi haft matte frl och käkat suchi i PK-huset (grym suchi btw). Jag köpte tre par sneakers och ett par gummistövlar. Det knäppa med det hela var att tre av sko-paren kostade mindre tillsammans än det sista paret gjorde! Men jag älskar mina Hilfigers så... (Asså, tanken är att jag ska ha de billiga skorna i stallet och på gården i sommar, därav så många).
 
Grå + mörkblå i mitten + vita hilfiger är de nya i samlingen..
Gummistövlarna fick inte vara med eftersom det bara är sneakers med här!
Stackars blåa hilfigers är lite slitna =/ 
 
Nog om skor!
 
Idag har jag ridit, och det var underbart! Jag kunde inte hålla mig från att trava lite och tog även en liten galopp i båda varven. Gallina var taggad och verkade tycka det var toppen. Sååå roligt! Vi övade lite på piaff också, G har blivit så stark bak nu av all markträning att hon orkar bära upp sig bättre. Piaffen är därmed påväg, men om jag gör precis som jag ska vet jag dock inte.... Det är roligt att bara försöka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0