Jag hatar att åka kommunalt

Om det inte hade varit så f dyrt att parkera i stan hade jag tagit bilen varje dag. Bara genom att kliva på tåget blir man smittad med allt möjligt skit. Det är smutsigt överallt, folk sitter inpå en och hostar o snorar. Usch. Och inte nog med det, vissa verkar ju tycka att det är helt normalt att stå 2cm utanför tågdörren o dra en cigg. Sen sätter de sig på tåget och luktar askkopp så att man måste vädra alla kläder när man kommer hem. Det är dessutom billigare och mer tidseffektivt att ta bilen!!! Jag längtar till den dagen jag inte behöver åka någonstans i en unken buss eller tågvagn.
 
Tack och hej. Ingen negativitet här inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0