Lyx är att ha frihet

Jag är så tacksam över att kunna vara på RB! Det är så roligt och mysigt!
 
Vi har haft en superhärlig eftermiddag på gården, jag och syrran. Först kelade vi lite med lammen, sedan red vi ut och till sist en vända till hos lammen! Jag red en ny ponny som kom till RB i lördags. Han heter Monty och är helt underbar att rida. En ny favorit fakiskt! Han är en c-ponny så lite bättre storleksmässigt också =)
 
S red på min andra favvo, nämligen Wio. Vi tog det ganska lugnt i början eftersom M var lite tittig, men allt eftersom blev han mer varm i kläderna (o jag med, hehe) och då kunde vi rida på lite mer. Wio tyckte att vi var långsamma dock!
 
Vi hoppade några små stockar, och jäklar vad ponnyn hoppade. Härligt! Ser fram emot nästa ridtur =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0