Shoppa när det går dåligt med pluggandet

(Då blir man dock ganska fattig..) Åh, det går verkligen inte bra med min uppsats. Jag har inte den blekaste aning om hur jag ska gå tillväga, men det är iofs som vanligt när det gäller allt som har att göra med SU.
 
Nu till annat: Jag älskar att shoppa, speciellt hästgrejer. Det är verkligen inte bra men ganska kul ändå. Idag fick det bli ett regntäcke (amigo), en glansborste (G's favvo) och ett par teddyfluff skydd från Sthlm ridsport. Sedan köpte jag även ett par läderhandskar från Hööks (en av de få grejer därifrån som håller i mer än en vecka...) Handskarna är väl mer vintervantar men jag älskar dem (har två par till hemma, men tänkte att det är bra med backup eftersom jag använder dem dagligen).
 
Nu håller jag tummarna för att täcket passar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0