Jobb, jobb, jobb [en allmän vardagsbeskådan]

Ja, så ser det ut just nu! Igår fick Gallina vila eftersom jag jobbade och skulle på kräftskiva efteråt. Jag åkte dock till stallet och såg till att hon hade allt som hon behövde. Idag har jag jobbat på mitt andra (vanliga) jobb och var väl ganska slutkörd bara av att ha varit på fest så det blev inget stall alls idag. Jag hade dock planerat detta i förväg, det är galet skönt att kunna köpa till tjänster!
 
Nästa vecka börjar dock allvaret. Jag hoppas att måndag blir en rid-dag, men vi får se. Jag brukar inte planera dagarna i förväg eftersom dagsformen på oss båda varierar en del.. Hellre göra ingenting än något som inte är 100%.
 
I och med att terminen kommer igång börjar det även bli dags för tandläkaren att komma. Han brukar komma till stallet varje år framåt slutet av augusti, men Gallina träffar bara tandis vartannat år. Hon har alltid haft väldigt fina tänder, har inte haft några större problem eller så. Därför har vi åldern till trots valt att fortsätta med detta intervall. Det ska bli spännande att höra hur det ser ut nu, förmodligen inget större fel dock, eftersom hon ser ut att äta och smälta maten som vanligt.
 
Gallina i onsdags
 
 
Ryggen i dagsläget (höger sida)
Blir spännande att jämföra efter någon månad eller två!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0