Torsdag och fredag

Efter onsdagens träning fick Gallina gå ett lugnt skrittpass (på torsdagen) längstmed stubbåkerskanterna i sällskap av ett annat ekipage. G var mycket pigg, hon skrittade med långa kliv, så pass långa och snabba att den andra hästen (i samma storlek) fick trava för att hinna med...! Det är svårt att tro att hon är 22 år ibland, energin finns ju fortfarande kvar välbehållen och sund!
 
Idag och imorgon blir det dock ofrivillig vila. Imorgon ska vi ha ihopsläpp vid åttatiden och vid tio på morgonen börjar jag "jobba". Jag och syrran ska ha ett miniläger för några av tjejerna som var med och hjälpte till på sommarlägrerna frivilligt. Det ska för övrigt bli väldigt kul!
 
Hur som helst så är det övernattning, varför jag alltså inte kan åka till stallet förrän på söndag eftermiddag. Så Gallina får vila lite.
 
Nu ska jag förbereda lite ledarskapsteori inför morgondagen och sedan packa ihop lite grejor. Tjingeling!
 
2008: vår första CR-rosett på bortaplan =)
(hoppning)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hur stor är din häst? Ser väldigt stor ut ;)

Svar: Hon är runt 165 cm i mkh, så inte så stor.. Det är jag som är liten! :p
peripheria.blogg.se

2013-08-30 @ 22:10:55
URL: http://eventingbyelsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0