Dålig update, dåligt humör och shopping

Har haft två riktigt sega dagar. Igår speciellt, hela morgonen förstördes av den fruktansvärt dåliga service som erbjöds på vårdcentralen. Kom hem och diskuterade detta med syrran och mamma, varpå syrran berättade om denna artikel: http://www.dn.se/kultur-noje/vad-var-det-som-dodade-herr-b Läsvärd och mycket viktig!
 
Hur som helst struntade jag i allt som jag egentligen borde ha gjort och åkte istället till My One. Tackar vet jag en bra hästbutik! Haha! Blev på vesäntligt bättre humör efter det besöket. Med mig hem följde ett Whitaker-täcke på 300g, en Pikeurmössa, HV-polo strumpor och "elit"broddar.
 
Mössan var supermysig! Bilder på täcket kommer imorrn eller så, har ett möte mitt i allt så hinner förmodligen inte ha photoshoot idag :P
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0