Gokväll

Tja, sitter i soffan och lyssnar på härlig musik, med superhög volym. Det är verkligen härligt.
 
Idag har jag jobbat, så stallbesöket blev lite kortare än vanligt idag. Kom dit runt halv sju (på kvällen) och pysslade med Gallina. Vi tränade lite på att lyfta frambenen i boxen också, ska typ likna spansk skritt, men vi är långt ifrån det än så länge...! Det var en mysig stund i alla fall.
 
Igår var vi nere i ridhuset och marktränade som vanligt. Det gick bra! Gallina satte in sitt högra bakben (det hon har svårast med) under sig, inte långt, men det kom med :)
 
Nu ska jag snart sova, hade tänkt att gå upp tidigt så att jag hinner jogga eller så innan jobbet. Hej så länge!
 
Jag & Gallina på en dressyr"tävling" i somras. Då var höger bakben verkligen med! (iaf i skritten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0