Hästaffären ... igen!

Är det något ställe man bör undvika när pengar ska sparas så är det hästaffären!! Jag tog en sväng dit idag igen eftersom Whitakertäcket var lite för litet, självklart. Men det fanns i 155 också, så nu håller jag tummarna hårt för att det passar! Det är galet snyggt och känns riktigt schysst i kvalitén.
 
Det var dock inte det enda som kom med mig hem från butiken.... Syrran kom med det smarta tipset att jag borde ha en RB-hjälm (jag lånar alltid någon därifrån, de har ju ponnyridning). Därför köpte jag en sådan, ingen flashig grej utan en billig men stilren sak. Ett paket benpaddar nappade jag tag i också, haha.
 
Gallina i sitt snygga nya .... lakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0