Headern muppade sig

Hej. Vet inte vad som hände med headern, men nu hoppas jag att alla kan se den igen!!
 
De senaste dagarna har vi jobbat vidare från marken. Gallina blir finare för varje dag! Jag har experimenterat en del med tygelfattning och även med övningar. Idag tex gjorde vi förvända slutor, hon gjorde det sååå bra! Jag hade i princip ingenting i handen och ändå trampade hon på precis som hon skulle med bra aktivitet. Även om jag inte gör precis som C gör, tror jag att det gör nytta. Jag lär mig hela tiden och snart kanske jag greppar det :)
 
Jag var även iväg till granngården en sväng i eftermiddags och inhandlade lusern. Gallina har blivit lite smalare under den senaste månaden. Det var till en början bra eftersom hon behövde bli av med några kg, men jag vill inte att det ska fortsätta. Så nu får hon äta lusern för att hålla sig stadig i vikt. Jag petar i henne så mkt hösilage som går, men hon brukar lämna om jag ger mer än 15kg. 
 
Hur som helst så mår hon bra annars, vi ska träna på fredag, ska bli roligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0