Från gårdagens ridpass

Jag satte kameran på sargen igår för att få lite film från uppvärmningen. Jag tänkte att jag skulle kunna se om det var något som verkade konstigt med G. Dock ser man inte superbra eftersom det blir lite långt ifrån och dessutom har jag aldrig varit sådär jättebra på att just se ojämnheter/hältor/etc. Jag är bättre på att känna efter då jag rider.
 
Om ni som kikar på filmen tycker att något verkar konstigt får ni gärna lämna en kommentar. Ha dock i åttanke att detta inte är någon ungdom, så det är normalt att hon är lite stel i början av ridpassen.
 
Om någon undrar varför mina yttertyglar i princip hänger så kan jag berätta redan nu att jag inte rider för ytterhjälperna förrän hästen "kommit till inner", vilket Gallina inte riktigt gör under filmens gång. (Jag försöker rida enligt de klassiska principer min tränare försökt lära mig..)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0