Gallina torsdag + fredag

Hej! Hade lite tidsnöd igår så det blev ingen uppdatering här. (Hur man nu kan ha ont om tid när man är ledig en hel dag?!)
 
Hur som helst: i torsdags promenerade jag med G i ridhuset i ca 15min och sedan longerade jag henne (utan gjord eller inspänningar) i några varv i trav, då såg hon ok ut. Hon spårade i alla fall. Totalt höll vi på i 25min och det var i princip bara skritt.
 
Igår promenerade vi 10min ute eftersom underlaget var ok, det var -17 så då är det inte lika halt. Efter det longerade jag G i trav i ridhuset för att checka läget. Hon haltade tyvärr, kunde dock inte se vart problemet var.
 
Nu ska jag snart iväg o åka långfärdsskridskor. Förmodligen får G vila idag, om jag hinner kommer vi promenera lite.
Dunväst + vinterjacka gör susen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0