Gettin' the hang of it

Idag fick jag bättre ordning på mig själv och därmed gick det givetvis bättre. Idag lyckades vi med en fin skänkelvikning (i vänster varv) samt förvända slutor, men i höger blev slutorna lite mer utav förvänd framdelsvändning eller vad man nu ska kalla det.. hehe. Det spelar inte någon roll för det slutliga syftet att G ska bli lösgjord och mjuk i kroppen, men det vore ju bra att få fram rätt signaler. Imorgon kanske det går :P
 
Efter dagens träningspass känner jag mig verkligen taggad inför denna termin!! Jag ser fram emot alla dressyrträningar, det ska bli jättekul och Gallina kommer säkert bli fin. Hoppas på att C kan ha en liten weekendkurs i vår, det vore verkligen roligt. Hon hade det vt 2010 (3 dagar) och då bodde vi i ett litet sött stall med ett superfint ridhus. Något liknande vore skoj, alltid bra att komma iväg och träna på ett nytt ställe.
 
Bilder från ett av ridpassen på träningsweekenden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0