Gott nytt år!

Hoppas att ni hade en trevlig kväll/natt. Jag hade väldigt kul i alla fall, trots att jag var helt slut igår. Och självklart vaknar jag nu, strax före nio trots att jag sovit alldeles för lite och är skittrött :P
 
Igår gjorde jag som alla andra och åkte till Ica. Snacka om kaos, men jag var tvungen eftersom kylskåpet var helt tomt sånär som på ett paket smör eller två. Jag ägnade resterande delen av dagen åt att tillaga min första julskinka ever. Tog en jäkla tid så jag höll på att bli försenad till middagen. Hoppas att det blev god, har ju inte hunnit annat än slänga in den i kylen...!!
 
Gallina mår i alla fall till synes finfint. Vi hade en mysig promenad trots att regnet strilade ner och det var mörkt. Idag ska jag longera i ridhuset tänkte jag. Igår hade de maratonkörning i ridhuset så det kändes bäst att hålla sig undan. Ganska häftigt att de fräser runt med vagn runt olika grejer på en sådan liten yta!!
 
Nej, nu ska jag försöka sova lite till kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0