Jobbat

Hej! Har jobbat idag, så det blev inget stall för mig. Pappa var där vid insläpp, han red ut en sväng vilket var väldigt bra eftersom Gallina mest har gått i ridhuset på senaste. Hon ska helst inte ridas i djupare snö än någon decimeter eller så, på grund av hennes tidigare senskada. Just snön verkar vara det som värst tar på frambenen i hennes fall. (Vilket är ganska trist eftersom det är bland det bästa med att ha häst att få galoppera genom snön!)
 
Innan skadan brukade vi tolka efter Gallina. Det gick skitsnabbt kan jag meddela!!
 
Tolkning vintern 06 - första gången vi tolkade efter G höll vi oss i paddocken...!
 
Syrran på G och jag i pulkan
Syrran o en tjej i stallet som vi stod i då
Jag på G och stallkompisen i pulkan
Syrran
En snöig Pernilla!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0