Känns alltid lika konstigt..

.. att åka förbi Tanums ridklubb och tänka att "där har jag tävlat med Gallina!". Detta beror givetvis på att det är ca 55mil till Tanum hemifrån mig. Det som gör det ännu konstigare är det faktum att både mamma och pappa var där, samt min morbror och moster (som aldrig tittat på någon annan tävling än just den. De bor också i Sthlms-trakten.)
 
Det hela har den enkla förklaringen att jag bodde på västkusten hösten 2009 och det råkar just vara så att vårt landställe ligger i närheten.
 
Den start jag och Gallina gjorde där var den mest avslappnade vi någonsin gjort under tävlings(lika) former. Vi hoppade 70cm har jag för mig, vi hade ett bra flyt och Gallina såg inte spöken i varje hinder. Felfria var vi också. Hela träningsgänget var med, inklusive min tränare J-E. Bortsett från framhoppningens katastrofala underlag var det en mycket trevlig liten tävling =)
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0