Kanonväder = heldag på RB!

Vi har haft det så mysigt idag =) Började halv tio imorse med att tolka, gick galet fort, ponnyn var superpigg och taggad :P När vi kör på vägen glider pulkan i princip av sig själv, vilket är himla bra. Det bara flög upp snö i ansiktet på mig när jag satt i pulkan!
 
Efter det så fick Wio-ponnyn vila i stallet och äta massa hö i sällskap av bästisen Mickey. Under tiden åt jag, syrran o hennes pojkvän lunch. Sedan begav vi oss ut på sjön med pulka och kälke. Sprang runt i snön, blev helt slut! Men det var kul.
 
Lite pulka nerför branten vid deras hus blev det också. Dagen avslutades med fika i solen! (Just det, vi var självklart och gosade lite med Pysen och de andra pluttisarna i hagen vid lunch.) Nu ska jag snart till stallet :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0