Longering

Planenligt blev det longering idag igen. Ett kortare pass på ca 30min totalt. Gallina var fin! Vi var ensamma i ridhuset så jag passade på att sätta på lite musik. Det var nog bäst det eftersom snön på taket for ner mot slutet av vårt pass. Det hördes därmed knappt och Gallina behöll uppmärksamheten på rätt håll, mig, dvs :)
 
Imorgon tänkte jag rida. Ska försöka hinna tvätta några täcken också, får hoppas maskinen i stallet är ledig. På lördag blir det vila och på söndag tänkte jag att G skulle få gå ett markarbetspass. Det är så bra för bakbensaktiviteten. Om jag vågar kanske jag slänger in en studs, men vi får se. Benen måste kännas perfekta för att det ska ske!! (Dessutom har jag svinont i mitt eget ben så jag vet inte riktigt hur väl jag kan rida..) Det visar sig i alla fall.
 
Avslutar med en gullig/lite rolig bildserie på Gallina och hennes f.d hagkompis Chanell (numer bara boxgrannar). Här var vi ute på promenad förra julen. De är så charmiga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0