Prinsessan idag

Var nere i ridhuset och promenerade i ca 40min. Med 20 grader varmare ute var det ju inga problem :P (Var bara -3C idag..) Sa hej till min tränare som höll lektioner. Jag har ju inte tränat för henne på ett halvår nu, och idag skulle ha markerat träningsstarten för mig o G igen. Men icke, jag vågade inte chansa iom att G var så halt i fredags.
 
Idag såg hon dock helt ok ut (stel ofc). C, min tränare, tyckte att jag skulle jobba Gallina från marken tills hon blir bättre. C var snäll o visade precis hur hon menade, så nu vet jag hur jag ska göra. Hon delade min uppfattning om att det troligtvis är ryggen som ställt till det, och inte något ben. Jag hoppas att vi har rätt.
 
Nästa söndag är det träning igen men då jobbar jag tyvärr. Dock ska jag försöka ordna så att någon kan ta ner G till ridhuset och lämna över henne till C. Så får C jobba henne lite åt mig. Det blir nog bra!
 
Ett foto G's uppfödare har skickat till mig: G's debut i 135cm. Olof Smith i sadeln har jag för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0