Promenad i mörker

Gallina fick som sagt en vilodag idag. Vi tog en mysig promenad i mörkret istället.
 
Imorrn ska vi markarbeta, hade tänkt ha lite upphöjda skrittbommar, några travbommar. Sedan får jag se om det kanske blir ett litet hinder också.
 
Hittade en gammal härlig video på mitt youtube-konto precis. Från min och Gallinas andra (eller kanske tredje..?) terrängträning. Det var våren 2009 och regnet vräkte ner hela tiden. Jag var så blöt att jag fick vrida ur alla kläder innan vi skulle hem igen. Därför hade det inte gjort sådär jättemkt om jag hade trillat av i vattengraven. Som ni ser på filmen nedan var det gaaaanska nära att jag gjorde det!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0