Shopping

Var tvungen att ta en sväng till centrum idag för att lämna tillbaka två klänningar som jag och syrran hade fått i julklapp. Är inget fan av att åka till TC på fredagar/helger, alltid en miljon folk och dessutom byggarbeten omkring så att man får stå i bilkö för att öht komma dit.
 
Anyway, väl inne är det ganska trivsamt. Jag älskar ju att shoppa (tyvärr). Jag har dock galet ont om pengar just nu så jag fick verkligen behärska mig.
 
Med mig hem fick jag en present till en kompis, samt lite vardagslyx till mig själv i form av en miniliten glasflaska. Jag talar om Moroccan Oil som är helt underbart att ha till hårtopparna, flytande guld! Ganska dyrt men det är på samma gång väldigt drygt, min förra räckte i nästan ett år.
 
Dessutom hittade jag världens mysigaste vantar på Åhléns. Galet sköna!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0