Sommar 2013

Idag hade jag och syrran en jättemysig lunch hemma. Vi gjorde ceasarsallad och snackade om sommarens planer. Vi har nämligen fått grönt ljus på att arrangera lägrena på RB!! Det ska verkligen bli kul. Det är läger nästan hela sommaren, för barn 4-6år, 7-9år och sedan även övernattningsläger för barn 10+. Tidigare har jag varit med och jobbat, när jag var yngre. Syrran har varit ansvarig något/några år tidigare. Men det är alltid roligare att vara två om ansvaret, och lättare när man måste ge ut "order" till de som ska jobba lägrena.
 
Vi har redan börjat prata lite smått om vad vi vill ha för struktur, vilka som förmodligen kommer jobba, vilka regler vi ska ha om vi ska ha det. Lägerplatserna brukar släppas på våren och de flesta veckorna blir bokade på bara någon timma, de är superpopulära!
 
Det blir mycket jobb alltså, eftersom jag även kommer jobba mina vanliga helger på mitt "riktiga" jobb. Men 4 veckor kommer jag i alla fall skrapa ihop.
 
Bildbomb från RB!
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

nehöver lite hjälp med en sak, lämna bara en kommentar om vad du tycker är du himla snäll! :)

http://nejaas.blogg.se/2013/january/hjalp.html#comment

2013-01-11 @ 23:48:33
URL: http://www.nejaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0