Ca 2-3h på hästryggen!

Idag red jag och syrran en långritt. Det var verkligen mysigt, hästarna var dessutom supertaggade! Wio (som S red) var helt tokig. Trots att vi galopperat en hel del så drog ponnyn spontant iväg i fullt ös på hemvägen :P Här snackar vi ingen dålig runda heller. Det var långt och varmt så svetten rann, men det funkade bra ändå. Efteråt badade vi med hästarna.
 
Imorgon börjar övernattningslägret på RB och jag kommer garanterat vara helt utmattad i slutet av veckan. Då väntar givetvis (mycket vältajmat) två dagar på mitt vanliga jobb dessutom!! Men efter det är det semester så jag överlever =)
 
Jag och Monty på fikapausen, hehe..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0