Helt galet

Jag vet att många tävlar på denna nivå men jag måste bara... SHIT VAD HÖGT DET VAR!!! När jag kollade på lite stillbilder från hoppningen med Monty insåg jag att vi nästan hoppade lika högt som han är hög själv. Hur galet är inte det?! Har aldrig gjort det förut. Fining det där, som ställde upp trots att han inte haft mig på ryggen mer än två-tre gånger (och det faktum att jag red halvkasst, hade inte hoppat på ett år typ). Hade gärna haft honom som min egen. Men jag är i största laget, M är ju ingen maxad c-ponny misstänker jag..
 
Haha måste verkligen skaffa mig vettiga ridkläder till RB!
Jag ser ju helt knasig ut!!
 
Hindret på högsta höjden vi hoppade
 
Här ser man Montys höjd relativt hindret....
 
 
& här också (bakre bommen var i ett högre läge (det högsta möjliga) då vi hoppade hindret ovan)
 
 
En ponny med eget driv mot hindrena, som lyssnar alldeles utmärkt!
 
 
Hade lite bättre sits när det var lägre... =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0