Nästa vecka!!

Nu har jag börjat nedräkningen inför Gallinas igångsättning. I den kommande veckan är det dags. Jag hoppas att det inte är några bekymmer nu efter en längre period på betet, men det har jag svårt att tro. Jag håller tummarna för en mjuk och arbetsvillig häst, men med vila kan det verkligen gå åt vilket håll som helst. Ibland är hästen superfin efter vila och ibland stel och spänd som en fiolsträng.
 
Just nu är det dock fortfarande semester för oss båda. Även om jag tycker om att vara helt ledig så är det faktiskt ganska skönt med uppstrukturerade dagar....
 
Tänkte att jag ska skriva ett inlägg om vad jag anser om att vila hästar. Det blir nog framåt kvällen i sådana fall. Tjingeling!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0