Allsång i repris

Tjena! Sitter i soffan o degar framför tv:n. Lyssnar på min favvolåt av Gyllene Tider: Juni, juli, augusti. Den är så härlig! Idag har det varit fullt upp som vanligt, cyklade hemifrån strax före åtta och kom hem vid fem. Imorgon är det knatteläger, vilket innebär att jag får en lite kortare dag. Tack och lov för det, eftersom jag jobbar på mitt andra jobb i helgen!! Och det är inte tider att leka med, brukar inte komma hem förrän halv sju på kvällen därifrån...
 
Om det är fint och jag inte är helt slut imorgon kanske det blir en uteritt på Monty efter lägret. Det vore trevligt. Idag var det dock inte särskilt lockande eftersom lillponnyn var helt grå!
 
Ja o Monty för ett tag sen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0