Blev stångad av en get idag på jobbet...

... så att det började blöda!! Inte varje dag det händer direkt... :P
 
Jag är verkligen helt slut, har varit det hela dagen så nu bara längtar jag efter att få sova! Det har inte hänt så mycket annat än det, vi har haft dagläger för ett stort gäng 7-11 åringar och jag kan gladeligen meddela att det flöt på bra. Börjar komma in i det hela nu.
 
Imorrn blir det samma kör igen, 37 taggade barn och hästar och massa andra djur. Traktorn och jag börjar bli riktiga polare och idag kunde jag till och med växla med knapparna utan att den hoppade iväg (det finns vanlig växel men på alla växlar kan man välja 4 olika lägen som ställs in med knappar)! Hi-tech traktor det där...
 
På väg tillbaka till gården efter att ha lämnat av alla barnen hos sina föräldrar första lägerdagen på sommaren
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0