Dagen so far

Tjohej! Idag var jag och syrran ute o promenerade en sväng på morgonen, blev ca 8-9km med mer uppförsbackar än jag hade tänkt mig.. hehe. Men vi kom runt (provade ett spår vi inte tidigare gått). Efteråt var vi på Willys o handlade lite till 4H avslutningarna, till lägerträffen, till S och även till middagen jag ska laga ikväll.
 
En liten dold talang kanske... Jag är ganska bra på att laga mat och baka. Det är något jag tycker är väldigt roligt, bara det är krångligt och jag har gott om tid. Idag utmanade jag och S oss själva genom att göra vår första sufflé ever! På Masterchef säger de alltid hur svårt det är att få den perfekt, eftersom den inte reser sig om man gör fel. Men våra suffléer blev kanonbra =) Se bara nedan så snygg! Haha
 
 
Nu har jag vilat ett tag med en bra bok, nämligen Sparks' The Last Song. Det börjar dock "klia" i benen igen så det blir nog en till prommis innan stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0